Tuesday, February 22, 2011

X nak masuk ANYF dah lepas nie

haaaa nie ha nak cakap ckit
serabut2! naper lah hilang plak belt nie
pas tuh sumer org macam lepas tgn, mmg ah salah aku
bukan korg yg hilgkan tapi kita as one team
tlg lah each other
klu macam tuh bleh je aku nak cakap
neng yg order dgn org tuh
so biar ar dia yg uruskan sumer benda
haaaaa, apesal x bleh plak kannn
aku nie dah try yg terbek nie
tapi sumer org wat bodo je panas gak ah aku
dgn ini aku ishytiharkan
aku x nak jadi coreo grapher ANYF tahun depan
titik! biar lah president MSAV yg wat..
aku dah bz next year, aku nak masuk hip hop je
teringin giler ok nak menari hip hop..
tgk lah tahun depan, aku buktikan! aku juga bleh menari hip hop
serabut lah msav nie, dah lah de org kutuk
aku nie coreograph step agak lembut, mcm wth?
tarian melayu mmg lembut ah? x gitu?
klu nak keras2 reka step sendiri lah..
banyak songeh korg,
serioulsy nak cakap aku rasa macam nyesal giler
aku join ANYF tahun nie..
si gatal nie pown satu, klu x bleh
nak handle MSAV this year jgn lah gatal2 nak handle
gedik gi pggl jobol tuh skali wat pe
aish, leceh lah macam nie..
pas tuh lepas sumer benda kat mia,
pas tuh nak tukar lagu tuh dari 2 minit partner
jadi 3 minit..
eh lemak lah macam nie..
amik lah gunung klu nak sgt..

3 comments:

  1. haha ko chill je achid. tak sabar plak nak tengok ko hip hop next ANYF

    ReplyDelete
  2. haha anas, mesti ah! aku nak masuk hip hop!
    thanks btw

    ReplyDelete
  3. haha lawak la u achid. drama gilaa as usual! jadi lagi choreographer next year! mcm best je u punye steps

    ReplyDelete