Thursday, February 17, 2011

masalah2

haish, apesal lah minggu nie aku rasa sampah sgt nie..
kecewa dgn diri sendiri, naper lah xde exam..
btw, de good news sebab kitaorg x yah go to lottery
for housing, setelah sekian lama aku menunggu,
dapat gak duk highland quad.. cuk3
aku x nak duk mctyiere sebab aku asyik starving je duk cni
mana x nyer, meal plan dia bg 3 je..
eh susah lah macam nie..
seb bek faiz now "single", bleh lah aku
and dia jadi roommate, klu x mana nak cari roommate..
aku dah lah malas nak duduk dgn org yg x satu kepala..
dia lah yg plg sesuai kowt untuk aku
walaupun gurauan dia agak kasar, tapi aku chill2 je :)
ok ANYF dah semakin dekat, aish!
makin risau lah aku nampak nyer..
Spring break pown dah nak dekat.. lagi 2 minggu jeeeee!!!
excited nak nek cruise.. hehe :)
nanti dah 21 aku nak ajak plak batch aku sumer nek cruise..
macam awesome je..
btw, for may nie, sebelum gerak midwest aku and reny
dah plan nak gi nyc + canada, tapi since nak gi canada
macam leceh sebab kitaorg bawah umur lagi,
sebab nanti nak masuk canada, kene de renter car
dalam kete, so macam x payah lah susah2 ah kan diri..
next year bleh je klu nak gi.. gi ah ramai2.. x gitu?
SAYA SAYANG BATCH SAYA.. for real ok!
nanti next aku masuk gmbr ANYF plak..
nie dia link nak tgk live streaming, kol 9 pagi waktu malaysia ah tapi
ari ahad.. klu saper nak tgk aku menari kene ah bgn awal.. kih3

http://studentorgs.vanderbilt.edu/AASA/anyf2011.html

No comments:

Post a Comment