Sunday, February 13, 2011

Mengapa mesti ada perpisahan sedangkan pertemuan itu sudah cukup indah


X tahu naper ari nie rasa sangat bowink sedangkan aku nie sophomore je :)
plik2 maybe btol lah org kata aku nie senior.. kih3..
any way aku sgt sedih bila one of the senior yg plg baik dgn aku cakap
dia dah lama kat cni and dia dah cakap brg2 dalam bilik dia
bila dia xde nanti aku bleh je nak amik, pape yg dia tgglkan..
sedih nyer x terkata, x tahu lah macam mana nak get over vandy nie
dah lah aku syg giler dak2 batch aku, kitaorg kat cni dah macam
family dah, sama2 fly, gelak ketawa sumer sama2, study sama2,
gi trip sama2. aku nie dah lah mmg org yg emotional ckit bab2 camnie..
Aku percaya everything that happens has it own reason, and ALLAH tuh
dah rancang segalanya untuk kita, cuma kita je x sedar betapa indahnya
segala plan yg ALLAH dah ciptakan untuk kita, mmg x bleh dipikirkan
oleh manusia punya otak yg cetek nie.
aku nak selitkan gmbr gatlinburg batch sophomore yg kitaorg gi ari tuh sama2..
p/s x bleh ah nak upload sumer, aku upload few je lah ea

No comments:

Post a Comment