Friday, February 18, 2011

fight

ANYF lagi, aku nak citer ckit.. aku down giler ari nie
mana x nyer selama nie x cakap pape pown
nie dah last minute baru nak banyak bunyi
x ske nie lah, x ske tuh lah, x nak menari dah lah
wat aku panas je, aku macam dah x nak
pk pasal anyf dah tahun depan.. lantak lah pe nak jadik!
seb bek de mony, dia lah penenang aku..
aku nie dah lah emo, cepat marah and terasa
so kene lah pham ckit kan.. nie nak men lepas je..
panas ah aku! tahun depan ko coreogpraph ah anyf tuh
klu nak sgt baru ko tahu susah ke senang nak coreogpraph something
tapi aku nie cepat marah and cepat gak ah cool..
depend keadaan gak tapi selalu nyer cepat je cool..
so now nie anyf for baju laki dah tukar, pakai baju melayu je..
so pakai baju melayu je ah kesudahan nyer..
aku ok je klu sumer ok.. tapi dia de gak ah cool down kan aku
so aku ok lah skrg.. ANYF dah lah besok, arghhhh takut den
hopefully sumer berjalan lancar..
tadi baru je gne stage ANYF practice, nak position mana
kat atas stage.. haha nanti atas stage sumer benda x jadi, hilang trus
tgk ah camner nanti.. aku nie dah lah lama x perform depan org
dolu2 bese gak ah, tapi now nie dah x bese.. kih3

OK skrg nie nak citer pasal roommate plak
ada satu mamat nie dia ske sgt sakitkan ati aku, pas tuh now nie
nak duk satu rumah dgn aku.. si faiz nie plak, x kisah
je memanjang, sumer nak ikut aku je.. haish
so aku lah deicision maker, lama gak ah aku decide nak
x nak stay dgn dia nie, tapi nanti kang klu dua org
kene duk efficiency room tuh so bek duk je ah dgn dia
dia nie mmg annoyed ckit tapi klu xde dia sunyi plak..
aku dulu duk summer ok je dgn dia, de lah
terguris sat ati aku.. tapi ok je.. si faiz nie plak
nak suoh aku masak je.. banyak cantik ko! haha..
so anyway klu de irfan bleh aku masak sama2 dgn dia..
hopefully next year aku ok je ah dgn dia..
sebab klu gado2 nanti kang cian plak si faiz nie
x maw lah gado2.. btol x?

No comments:

Post a Comment