Saturday, March 12, 2011

Kenangan Terindah

Anyway trip nie best giler sebab bgn pagi je de org masak
dinner pown de org masak.. klu kat vandy nie jgn harap ah!
x masak x makan ah ko.. kih3
nanti dah lah aku amik 8 meal pln, so kene ah masak slalu
aku dah lah x ske makan kat rand tuh.. pe yg de..
Faiz amik 14 meal so aku x rasa dia nak masak..
yg best tuh aku, dillot, abel and syaf wat hal sendiri je
sepanjang trip nie..
so kitaorg jadi closer dari skrg nie..
ntah lah rasa macam beach house nie trip chill2 je
tapi macam melekat giler.. cabin ari tuh x macam nie
sebab aku panas gak ah dgn dak2 nie
bbq bleh plak biar aku, am and daniel masak..
panas!
time balik tuh aku, dillot, abel and syaf satu kete..
best giler xde tahap.. mula2 kitaorg nak wat birthday party
untuk syaf, tapi x tahu ah naper
banyak tol halangan, sorry syaf x dapat wat seperti yg kitaorg rancang
sebab ingat nak masak, tapi kitchen mctyiere nie time nie lah dia
nak btolkan.. mana x panas aku..
pas tuh sebelum balik tuh syaf de cakap yg aku kene nek kete dgn daly
so kitaorg pown mmg wat sblm balik..
malam tuh gak kitaorg wat! walaupun kantoi
mmg klakar giler xde tahap..

OK time tuk picture
ISTANA PASIR, AKU X TERLIBAT POWN TAPI MACAM BESE LAH AKU NIE KAN SKE MASUK GMBR.. KIH3



NIE GMBR RUMAH KITAORG, 5 BILIK 3 TANDAS



SUNRISE! SMGT GILER BGN KOL 6.30 PAGI SEMATA2


ALA2 JASON MRAZ, VAIN JAP KAT TEPI PANTAI.. KIH3

No comments:

Post a Comment